sobota, 05. december 2015

Adventni venček

Prva adventna nedelja je sicer že mimo. Zato z zamudo objavljam naš adventni venček. Letos sem se odločila za naravni material, ker so mi takšni najbolj všeč. Nastal je venček v povsem natur izvedbi, z filc mašno (da bo moji sestri pri nas še bolj domače) rdeče barve, da se ujame s krožnikom. Če se slabo vidi, še opis: osnovna sestavina so arašidi, kot okras pa lešniki in mandlji v lupini ter macesnovi storžki. Malo se edino bojim obiska raznoraznih "mišk", saj je venček tudi zelo okusen :-)

Ker sem kupila prevelike sveče za notranjost venčka, so preostale tri svečke pristale na pomožnem pladnju. Tako bomo imeli malo več dekoracije na mizi (oziroma back up, če se "miške" slučajno prehitro lotijo venčka :-))

Adventni venček prijavljam na izziv:

Medtem, ko sem jaz lepila arašide, so naše "miške" izdelovale takšne čudovite dekoracije za sobice. Visele bodo s stropa. Idejo je prinesla Sara iz šole, izdelovali so jih pri likovnem krožku.


Naj vam Miklavž danes ponoči nasuje dobrote z našega venčka...

8 komentarjev:

  1. Čudovit venček. Meni osebno so najbolj všeč takšni naravni. In miške znajo biti kar trdovratne, kajne ;) Hvala, da si se nama pridružila in na ta način sem odkrila tudi tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je tale venček.
    Komaj čakam, da ga vidim še v živo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jasmina, tole je pa res tako lušten venček! Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj venček je čudovit in prav poseben :-))
    Ampak na izzive ne smeš prijavljati starih izdelkov (gledano na datum tvoje objave in datuma izziva)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala in hvala za opozorilo... Z blogom in objavami sem šele začela in tudi prvič sem se prijavila na izziv. Ampak nekaj mi ne gre skupaj - tema izziva je "venčki, adventni ali božični", adventni venčki se izdelajo že za prvo adventno nedeljo, jaz pa sem s svojim že tako zamudila en teden, pa sem očitno še prezgodnja za izziv. Nič hudega, na napakah se učimo...

      Izbriši
    2. Jasmina, tematika se vedno ne pokriva natačno z dogodki, kot na primer glede venčkov. Eni so že izdelali venčke, pa jih še recimo niso dali na ogled na blogu, nekateri jih bodo še naredili. Je pa načeloma pri vseh izzivih tako, da naj ne bi prijavljal izdelkov, ki so bili na blogu objavljeni pred samim začetkom izziva. To velja tudi za tuje bloge in izzive.

      Izbriši
  5. Jasmina zelo mi je žal, da tvoj venček ni doživel prve objave v Craft-alnici ali pa v večih izzivih naenkrat ampak v času izziva v Craft-alnici. Na žalost so pravila takšna pri skoraj vseh izzivih pri nas in v tujini. Je pa tvoj venček zelo lep in fascinira me koliko majhnih luščin arašidov si nalepila na osnovo. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Najlepša hvala za pojasnila glede prijav na izzive. Bom bolj pozorna v bodoče.

    OdgovoriIzbriši