sreda, 09. december 2015

Christmas stockings

Tokrat objavljam Christmas stockings, ki sem jih dokončala včeraj, sedaj pa že potujejo na drug konec sveta to our loved ones...
Da sem izdelala tele božične nogavice, je "kriva" Dusi, ko mi je prinesla šablone in skomine za temi luštnimi nogavičkami. Naredila sem izrezke iz ostankov strganih jeans hlač in simpatičnega pikčastega filca, vendar se nisem spravila k delu, saj nisem točno vedela komu bi jih podarila. Ko pa mi je v glavi končno posvetila lučka za koga bodo, so bile hitro in z ljubeznijo zašite. 


Kombinacija jeansa in rdečega filca s pikicami je v živo še bolj simpatična. Edino težje jih je bilo šivati, saj je jeans tanek, tale pikčast filc pa precej debel. Na zgornji del nogavičke sem nalepila še inicialke imen prejemnikov.
Nogavičke pa seveda ne smejo ostati prazne, kajne? Seveda ne, zato sem jih napolnila s simpatičnimi majhnimi darilci, da so nogavičke bolj polne. Se kaj lepega se skriva v njih?

Prstanček z rožico, ki sem ga izdelala sama, obesek nogometna žoga, ki sem ga kupila pri Brlogarki ter obesek sovica by Dusi.


Have yourself a merry little Christmas
Let your heart be light
From now on, our troubles will be out of sight....
Read more: Frank Sinatra - Have Yourself A Merry Little Christmas Lyrics | MetroLyrics 

3 komentarji:

  1. Krasne so!
    p.s. komaj sem te našla v blogerskem svetu :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej pozdravljena! Zelo sem vesela, da si me našla in se mi pridružila:-) Sem čisto frišna v blogerstvu, zato je zame to en nov svet...

    OdgovoriIzbriši