sreda, 02. december 2015

Darilo za slavljenko

Vikend, ki je za nami, je bil za našo družino zelo prazničen.
Rojstni dan je praznovala moja srednja princeska. Ker imam letos precej več časa na razpolago, sem se odločila, da ji rojstno dnevno darilo izdelam sama. Želela sem, da bi darilo pristajalo njeni osebnosti in zunanjosti.
Tako je nastal tale srček, v barvi slavljenkinih las na črni majčki. Idejo za izdelek sem dobila na delavnici Pete Hughesa, ki sem jo obiskala meseca novembra v Ljubljani.


Srček je zašit iz velikega števila krogcov.... za blago sem uporabila star prt, ki ga zaradi premajhne velikosti nisem več uporabljala. Na videz enostaven projekt mi je nekaj ur in truda, vendar se je splačalo, saj sva bili slavljenka in jaz zelo veseli z rezultatom.

Majčko je seveda nosila na praznovanju rojstnega dne.

In še fotografija majčke med delom....
In imam že tudi prvo naročilo za še eno majčko... moja najmlajša si je zaželela rdeč srček na beli majčki.... Lep občutek :)

Vmes sem izdelala še tortico po njenem okusu in izgledu:

In da zaključim zgodbo o prekrasnem rojstnem dnevu, je tukaj še fotografija in povezava do darila, ki ga je slavljenka prejela od svoje tete, moje sestre Duši... hvala teta za čudovito, popolno in vrhunsko izdelano Elso.

7 komentarjev:

  1. Uff, tako majčko bi pa še jaz imela. Tortica izgleda čudovito, verjamem, da je bila tudi dobra. Tete so pa itak zakon. Sploh tale teta Duši ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, res je fajn tale teta :D ... hihi...
    Majčko si pa super spedenala. Upam, da še kaj podobnega rata.

    OdgovoriIzbriši
  3. oooo Fino, da smo izvedeli, da ima Duši sestro ustvarjalko...ne vem, zakaj te je skrivala????? Majčka je HUDOOOOOO dobra, še jaz, ki nisem več rosno mlada, bi jo nataknila nase, je pa krasna ideja, tako da lahko odpreš masovno proizvodnjo...čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da ste se pridružili mojemu blogu. Duši mi je naredila lepo reklamo :-)

      Izbriši
  4. Mojca ima prav, tale Duši bo mogla svojo sestro malo v tazadnjo, da bo bolj virtualno "dostopna". Sem vesela da sem te našla in to čisto slučajno Jasmina!!! Čudovito te je inspiriral Pete, nastala je čudovita majčka katere se zagotovo nebi branila nobena deklica. Upam da se še srečamo na kakšni delavnici. L.p.Polona

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polona, zelo sem vesela, da si me našla in se prijavila za mojo spremljevalko:-)
      Ja res je, koooončno sem se spravila k objavi svojega bloga.... pa še to me je Duši morala večkrat spodbudit... enostavno se mi ni zdelo, da imam sploh kaj za pokazat. No, nekje pa je vendarle treba začeti in vesela sem, da nisem začela čisto virtualno, ampak z osebnim spoznavanjem ustvarjalk na delavnicah. Vsekakor računam na to, da se srečamo še na kakšni :-)

      Izbriši