ponedeljek, 14. december 2015

Embosirano ozadje

Včeraj sem po želji naročnice izdelala nekaj voščilnic brez voščila - napisa - sentimenta.
Nastalo je nekaj barvnih različic voščilnice z barvanim embosiranim ozadjem. Bogata snežinka iz perlastega papirja ter perlica na sredini za eleganco. Sprva sem mislila, da bo prazno brez napisa, a sem bila z rezultatom zelo zadovoljna. Manj je več.



V barvi stormy sky, z belo pearl snežinko

V zlati različici, z zlato snežinko

In nežno roza-lila ozadje s pearl snežinko.



Ker sem uporabila čudovite snežinke Najlepši par, se prijavljam:

V seriji voščilnic z barvanim embosiranim ozadjem sta nastali še dve




5 komentarjev:

  1. O, hudo....
    Kolk je pa tole dobro izpadlo s temle ozadjem.
    In tale dvojna snežinka je veliko boljša, bolj bogata od tiste, ki jo imaš na modrih voščilnicah.
    Lajkam na polno.
    Iz tebe bo še nekaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasmina, kako so vse lepe...elegantne in prefinjene.

    OdgovoriIzbriši
  3. aaa tudi meni so v oko padle dvojne snežinke. res lepo izpade, bravo, poskusim tudi jaz :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne, vse po vrsti. Perlaste snežinke, eleganca na višku.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne dvojne snežinke, super ideja. Krasna serija kot celota.

    OdgovoriIzbriši