nedelja, 27. december 2015

Karkoli - navdih sonca

Ta voščilnica je nastalo kar tako, iz veselja do ustvarjanja, za lepši dan, za nasmeh na obrazu moje princeske, kateri sem jo tudi namenila.

Barvala sem z distressi, bleščeča krilca pa so poudarjena kar z lakom za nohte. Z rezultatom sem zadovoljna, edino tisto zeleno steblo se mi zdi, da izstopa.
Prijavljam jo v:

7 komentarjev:

  1. Joj, tale štampiljka je pa tudi meni ful všeč. Lepo si pobarvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem videla voščilnico v živo in je še veliko lepša kot na fotografiji.
    Drgač pa... sestrica, dobr ti tole gre...

    OdgovoriIzbriši
  3. Luškana in razigrana voščilnica.
    Hvala, a si se nama pridružila v zadnji Craft-alnici v letu 2015. Se vidimo prihodnje leto. Pa lepo praznujte. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo prisrčna voščilnica :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za lepe komentarje.
    Fotografiji sem danes posodobila in ju zamenjala s kvalitetnejšimi.... je že bil skrajen čas, in sedaj imam tudi jaz kvalitetnejši fotoaparat. Za hec sem pustila še staro fotografijo... za primerjavo :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica. Krasno si pobarvala vilo.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši