ponedeljek, 28. december 2015

Personalizirana darilca

Ko greš za praznike na obisk k sestri, ki je Mojstrica ustvarjanja, nikakor ne moreš prinesti kupljenih daril, ampak se je potrebno z darilci še posebej potruditi. Tako sem si "upala" izdelati personalizirane obeske za celotno družino, lahko si jih bodo obesili na smrekico ali pa kam drugam.
Za nečaka ni bilo dvomov, kaj ustvariti - seveda obeska z logitipom njunih superjunakov. Za sestro in svaka pa zasneženi hiški. Za material sem uporabila umetno usnje in pravo usnje.

Pa gremo po vrsti. S tem znakom sem se najbolj trudila. Šablone nimam, zato sem rdeč znak S rezala z olfa nožkom. Podložila sem s slojem debelega zlatega usnja in ker je zadaj še en sloj rdečega usnja ter vmes lepilo, je bilo vse skupaj zelo težko šivati. Ampak šivanka se ni zlomila. Nasmeh na obrazu prejemnika pa neprecenljiv.

Drugi super junak je Captain America. Precej enostaven znak, uporabljeni materiali pa umetno usnje in pravo usnje. Tudi pri tem je nasmeh na nečakovem obraz vse povedal, da je vesel darilca.

In še hiški, za katere sem uporabila prečudovite šablone Najlepšega para. Zelena ima "prišito" streho, roza pa zlepljeno. Umetno usnje ima spodaj nekakšno belo blago, ki se ni hotelo izrezati, ampak je še bolje izpadlo, da je ostalo, saj deluje kot zavese na okenčku :-)

Ker sem uporabila šablone zasnežene hiške Najlepšega para,  lepim v:
- decembrsko Tinino galerijo meseca decembra

12 komentarjev:

  1. Simpatični obeski.. všeč sta mi nenavadni barvi hišic ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni obeski, hiški imata pa lepe zavese, je čisto prav, da ti ni izrezalo do konca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii, sem videla v živo in so čudovitiii

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, tvoja sestra je res mojstrica filca, ampak tudi tebi so ti obeski super uspeli :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, res je nekaj posebnega, ko dobiš takšna darilca.
    Fajn je imeti ustvarjalno sestro!
    Hvala, hvala <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično si se potrudila in verjamem, da so bili vsi zelo veseli.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni obeski, krasne barve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasni obeski. Nekaj posebnega.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno! Personalizirana domača darila imam tudi jaz najraje :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite obeske si naredila za sestrino družino.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši