sreda, 02. december 2015

Ornamenti in Feliz navidad

Zelo sem uživala, ko sem izdelovala voščilnice z ornamenti, ki imajo za trakec vtisnjen napis Feliz navidad. Šablona je izposojena in nastalo je teh sedem voščilnic z ornamenti.











In prvič se (pač začetnica) prijavljam na izziv V Tinino decembrsko galerijo. 
Uporabila sem ornamente, napis Srečno novo leto ter Feliz navidad iz kompleta Božično zelenje (s španskimi voščili)
Upam, da mi uspe tole izpeljati... najlepsi-par.si/galerija-meseca-decembra 

3 komentarji:

  1. Pridna si bila. Vrvica za ornamente, ki je v bistvu napis, je pa TOP ideja. Jo morda kdaj tudi jaz uporabim ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Te s feliz navidad so mi najljubše.
    Ne moreš verjet, kako dobro izpade takšna štampiljkasta vrvica.
    Zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jasmina, voščilnice so mi enkratne....da si uporabila špansko voščilo za vrvico mi je pa TOP. Sem tako vesela, da tudi to pride v poštev!!!

    OdgovoriIzbriši