ponedeljek, 07. december 2015

Rojstno dnevna voščilnica za punco

Kmalu praznuje moja 12 letna nečakinja, zato sem ji zjutraj izdelala tole dekliško voščilnico.
Prvič, čisto prvič v življenju sem se lotila barvanja štampiljke in sicer z akvarelnimi barvicami. Z rezultatom sem še kar zadovoljna.



Štampiljka je iz seta Scrapberry, kupljena pri Ustvarjalnem dotiku.
Barvala sem kar z akvarelnimi barvicami Lyra, ki dajejo akvarel učinek, če jih prevlečemo z mokrim čopičem. Napis Vse najboljše sem odtisnila na svetlo moder satenast trakec, dodala še nekaj modrih kristalčkov, cvet v barvi papirja ter zalepila na osnovni papir, ki sem ga kupila v Kiku. Pod štampiljko je vijoličen papir, ki na fotografiji izgleda zelo temen, v živo pa se lepo sklada z nežnimi lila in svetlo modrimi toni na osnovi.


1 komentar: