sobota, 26. december 2015

Še zadnje božične

Ali se tudi vam zgodi, da kljub ogromnemu številu napisanih prazničnih voščilnic nekoga izpustite? Tudi meni sta dve osebi ušli, zato bosta voščilnici prejeli po božiču, vendar upam, da še pred novim letom. Prva je za žensko, druga pa je moška, povsem različne tehnike izdelave.


še od blizu snežakov lesketajoč sneg

In še "moška voščilnica" z belimi in bakrenimi snežinkami.


Ker sem uporabila snežinke, kvadrate in napise Najlepšega para, ostali uporabljeni izdelki pa so iz trgovin Ustvarjalni dotik in mavelu, ju lepim v:
- decembrsko Tinino galerijo meseca decembra

7 komentarjev:

  1. Joj, tale snežakec zmaga! Pa s tako luštno roza kapico. Iiiiii....

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kolk je pa tale voščilnica super. Napreduješ!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi meni se je to zgodila, hvala bogu, da so prazniki dvojni in da lahko popravim napako :). Tvoj snežko in snežinke sta fenomenalna.
    Hvala, a si se nama pridružila v zadnji Craft-alnici v letu 2015. Se vidimo prihodnje leto. Pa lepo praznujte. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni voščilnici :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni voščilnici, še posebej všeč mi je snežak v roza - sivi kombinaciji.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jasmina, a te lahko prosim za digi štampiljko tega prikupnega snežaka? Pri moi sem prebrala tvoj komentar, pa ne najdem maila. :-))

    OdgovoriIzbriši