petek, 15. januar 2016

Ko me inspirira #44

Tokrat objavljam dve rojstno dnevni voščilnici. Nisem ju nameravala objaviti, a me je bloggerska kolegica Tina Z. spodbudila, da se prijavim na izziv "ko me inspira", kjer se dela po skici :).  Zakaj pa ne? Mislim da je postavitev obeh ravno pravšnja za ta izziv
Voščilnici sta si po postavitvi podobni, a različni po izboru barv in motiva. 


Prvo je prejela Duši, z malce zamude ;-), saj ve zakaj... V njeni barvi, z motivom, ki  izraža zadrego zaradi zapoznele voščilnice...
Oba motiva sta digi stamps, najdena na spletu. 
Napis Vse najboljše in Pravokotniki s šivi od Najlepšega para sta na obeh. Pri drugi sem uporabila še Zaobljeno borduro, kot vertikalni prehod med dvema papirjema, vendar se bolj slabo vidi.


Prijavljam se na izziv:
Ko me inspirira #44 

4 komentarji:

  1. obvladaš ti te skice, jih kar stresaš iz rokava, pa kako lepo barvaš!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogoče je res bila pozno poslana, je pa bilo zato toliko večje presenečenje, ker je nisem pričakovala. Super je. Pravzaprav sta obe super.
    Vidim, da ti gre barvanje že odlično od rok. Bravo!
    Pa všeč mi je kako si uporabila oba ovala na drugi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si pobarvala oba mitiva in vse skupaj sestavila.

    OdgovoriIzbriši