sreda, 13. januar 2016

Ko me inspirira... Tina

Ko sem videla objavo Tininih Voščilnic za darilo, so me rožice in postavitev voščilnice tako zelo navdahnile, da sem morala takoj sama preizkusiti nekaj verzij. Ustvarila sem tri različne voščilnice, katerim je skupna postavitev.
Z barvami nisem želela pretiravati, zato sem ostala v lila, pistacijevi kombinaciji, kot je na osnovnem papirju. Seveda čudovita dvojna bordura iz najnovejšega nakupa. Napise, rožice in ostalo sem kombinirala iz pripomočkov in orodij, ki jih imam doma (moram si končno nabaviti ta prave štampiljke)
 Tudi pri naslednji sem izhajala iz barv scrapbook papirja, izvedba je precej podobna Tinini (s tem, da se na moji vidi, da je začetniška ;-)

Pri zadnji sem želela bolj fantovsko izvedbo. Obdržala sem obrnjeno postavitev in izdelala takšno bolj "rojstno dnevno" voščilnico, na kar nakazuje napis na enem izmed balončkov. Pri tej uporabila precej pripomočkov Najlepšega para (napisa Sreča in Vse najboljše; vrvice za balone, pikice in črtice pa so iz kompleta Božično zelenje).


Ker sem uporabila veliko pripomočkov Najlepšega para jo lepim v Tinino galerijo meseca januarja 

10 komentarjev:

  1. Tina nas je res pošteno spodbudila, kaj? In prav je tako. Lušne voščilnice si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično ti je tole šlo do rok. Vidim, da nas vse že vleče med cvetlice in bolj pomladne barve. Zelo mi je to všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Voščilnice so zelo luštne, je prav zadišalo po pomladi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje voščilnice po Tininem navdihu so zelo lepe. Iz objave diši po pomladi. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, kako zelo so vse lepe...in prav NIČ začetniške. Pa še tako lepe barve si izbrala! Da pa baloni poletijo iz `sreče`...fantastična ideja. Hvala :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. krasne, krasne ideje, pa tako lepe z metuljčki, rožicami in balončki!
    pa če še nisi, tole prijavi še na "ko me inspira", kjer se dela po skici :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tina je pravi navdih. Krasne voščilnice si ustvarila. Balončki in sreča, za ponucat.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse tri so zelo simpatične in prav nič začetniške.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe!
    Najbolj mi je pa všeč prva.
    Tako nežnih barv in tako lepo izpeljano... kot bi rožice popadale iz vzorčastega papirja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nobl si nanizala tele balončke. Prav fino izpade za kakega fanta.

    OdgovoriIzbriši