ponedeljek, 04. januar 2016

Novo leto - novi začetki

Z novim letom sem začrtala novo smer ustvarjanja, ki je prišla k meni precej po naključju...

Pred novim letom se mi je namreč dokončno pokvaril stari dobri mobitel, ki mi je služil precej let, a je bil že tudi zelo zastarel. Dokončno je nastopil čas za nakup novega. Ampak v torbico oz. žep ga nisem mogla dati kar tako brez ovitka, saj bi se lahko spraskal in poškodoval ob vsej krami, ki jo nosim po torbici in žepih. V trgovino se mi ni ljubilo iti, zato sem se lotila ročne izdelave ovitka iz um.usnja. In tole je moj prvi ovitek za mobitel....
Ima sicer nekaj pomanjkljivosti, ki jih bo ustvarjalno oko zlahka opazilo. Vendar sem glavne pomanjkljivosti pri naslednjih že popravila, ampak tega nisem želela popravljati, naj ostane takšen kot sem ga izdelala, ... MOJ PRVI.

Naredila sem ga s posebnim "pull-out" sistemom za lažji poteg telefona iz ovitka.



1 komentar:

  1. Meni so tele minimalistične variante zelo všeč.
    Ok, vidi se da je prvi in se se malo vštela pri dimenziji.
    Drugače je pa super.

    OdgovoriIzbriši