sreda, 20. januar 2016

Pomladni dom

Čeprav je prava zima, me že vse od novega leta vleče k pomladi. Tokrat sem s pomočjo Tininih šablon zasneženi dom zimsko hiško spremenila v "pomladni dom". Ostala sem pri tekstilnem usnju in izdelala obesek za ključe.


Seveda so na trakcu srčki namenoma, saj se iz hiške kadi od ljubezni ;)
Za zraven pa še dve špangici v ujemajočem stilu.
Še rdeče bela različica...

Ker sem uporabila Tinino šablono zasneženi dom, jo lepim v januarsko galerijo:
- galerija meseca januarja



9 komentarjev:

  1. Kako zelo lušno in cart je tole. Odlično je izpadlo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Madonca sveta!!!! ...kakšna super ideja in fenomenalna izvedba...res hvala za navdih!

    OdgovoriIzbriši
  3. tale zelena-ciklam kombinacija je fenomenalna. Super ideja, kako zimsko hiško spremeniti v pomladno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super simpatične so tele hišice.
    Me pa zanima kako si jih izdelala od zadaj...

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušne hišice, krasna ideja, pa tile trakci tudi

    OdgovoriIzbriši
  6. Uspešno si pregnala sneg in pomladno okrasila hiški. Lepe barve si izbrala, sta prav luštni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem malo v zaostanku s komentiranjem. Vidim, da si bila zelo pridna, z izdelki in objavami. Tale hiška je super kjut. V vseh barvnih kombinacijah. Pa ne vem, če mi ni tale pomladna izvedba še bolj všeč kot zasnežena. Snega ne maram ravno! Rožice pa ;-)

    OdgovoriIzbriši