torek, 12. januar 2016

Rojstno dnevna dekliška voščilnica v modri barvi

Morala sem sprobati novi šabloni Najlepšega para - Zaokroženi borduri. Moram reči, da je šablona prekrasna, saj res naredi voščilnico elegantno in posebno. To je bil zelo dober nakup :-)
Za deklico, ki kmalu praznuje, sem se odločila izdelati voščilnico v modri barvi, ki sem jo poživila z malce nežno rumenimi dodatki.
Ljubka vila nosi čarobno rožico in z njo trosi pomladne rožice povsod naokoli.
Z broduro sem nadaljevala tudi v notranjosti voščilnice...

Deklico bom razveselila še s tem trakom za lase. Vse skupaj pa bo presenečenje... 

Pomladansko voščilnico lepim v Tinino galerijo meseca januarja - uporabila sem Zaokroženi borduri in napis Vse najboljše.

9 komentarjev:

  1. Vidim, da je pomlad tudi pri tebi.
    Rob je svetovan. Voščilnica še bolj. Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna voščilnica. Rožice so mi ful všeč. Sem nora na mini rožice ;-) Bordurca je pa res super. Jaz sem jo takoj vrgla v košarico, ko sem jo zagledala v Rayherju in jo tudi veliko uporabljam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo ljubka voščilnica in ta bordura ji da še piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna voščilnica in ta bordura je res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je lepa in vesela...Ula bo navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je in čeprav je modra deluje, s temi cvetki, tako pomladno sveže.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je. Taka navihana in ravno prava za deklico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita, čeprav modra. Rožice lepo pašejo, bordura je svetovna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Thanks for sharing your card with CRAFTY FRIENDS... your card is so cute and I really like the border dies you have used... good luck in the challenge... hope to see you next time, Diane Louise (DT)xx

    OdgovoriIzbriši