ponedeljek, 11. januar 2016

Modra sovica in domači pralineji za Duši

Čeprav sem sestri za rojstni dan najprej želela podariti tole sovico, sem izdelala še eno. Ker mi je bila barvno bolj všeč, sem ji dala kar obe na izbiro in tudi njej je bil bolj všeč ovitek v modro-belo-sivi kombinaciji. 


Ovitka je bila zelo vesela, ... ne morem verjeti da je do sedaj hodila naokoli brez njega...

Za njen rojstni dan sem tudi izpolnila staro obljubo in ji izdelala domače pralineji, z alkoholnim polnilom v 4 okusih: višnjev liker, pomarančni liker, rum z rozino ter amareto s koščki pistacije. Takole je izgledala škatla od blizu in odprta (vidim da sem pozabila narediti boljšo fotografijo škatle). 

 Pa še ena mala škatlica domačih pralinejev za "sosedovo ustvarjalko".
 

Ker mi ob vsem ustvarjanju ni ostalo časa za izdelavo rojstno dnevne voščilnice, so se zanjo toliko bolj potrudili otroci.

5 komentarjev:

  1. Kaj naj rečem... faj je imeti rojstni dan :)
    Še dobro, da kot prvo nisem sprejela kakšnega novoletnega sklepa o hujšanju.
    Kot drugo, da sem včeraj napekla dovolj peciva za goste in mi je ostala škatla pralinejev, da jih lepo počasi praznim vsak dan po malo.
    Sovica je pa tanartalepša. So čisto vsi tvoji ovitki lepi, ampak tale je pa še lepši.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaa, pridna si bila. Jaz sem sicer sprejela marsikakšno novoletno zaobljubo ampak med njimi zagotovo ni odpovedi čokoladi ;-) In zato jih tudi jaz počasi ampak pridno praznim. Pralineje namreč. Ti z veseljem še kdaj kaj posodim!

    OdgovoriIzbriši
  3. kako si pa ti vsestransko nadarjena, vau, pa tale citat je pika na i!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmhmhm pralineji in ovitek in ovitek za telefon..same lepe stvari!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, vse sladko, tako pralineji kot sovica.

    OdgovoriIzbriši