sreda, 06. januar 2016

Smile....gorjuss

Še en ovitek za mobitel z ljubko deklico z mašnicami in sporočilom SMEJ SE. 
V meni zelo ljubi barvni kombinaciji (ki se dobro ujame z rdečo torbico :-).
Tokrat sem za izrezke uporabila simpatične Sizzixove šablone, ki jih je nekomu pod smrekico pustil Božiček.

Spet verzija s pull-out sistemom za lažji poteg telefona iz etuija.



 Še pogled od strani...

Uporabljeni materiali: um.usnje in usnje... ter zašito z ljubeznijo.

4 komentarji:

  1. Joj, kolk je luštnen obris punčkeee. Ful si lepo skombinirala. Vsak ovitek je lepši. Me je kar "strah" naslednje objave. p.s. Jaz imam tudi ta komplet ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svetovno!
    Totalno mi je všeč tale.
    Krasna barvna kombinacija. Dovolj minimalističen in bogat obenem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično ti gredo od rok ti ovitki. Prav vsi so super.

    OdgovoriIzbriši