nedelja, 03. januar 2016

Srečno in ustvarjalno 2016!

Najprej naj vam zaželim srečno novo leto in naj bo leto 2016:
zdravo,
srčno,
ljubeče,
nežno,
iskreno,
družabno,
nasmejano,
uspešno in
USTVARJALNO!!!!

Za vas pripenjam eno simpatično igrico za veselo popotnico v novo leto - tvoje leto 2016 bo takšno kot prve tri besede ki jih zagledaš.

Pa se je le končalo (zame težko) leto 2015 in prišlo leto 2016. Kljub težkim mesecem, se je na koncu končalo nadvse dobro... odkrila in vstopila sem v svet ustvarjanja in tu bom ostala... 

Prav v zadnjih dneh iztekajočega leta so v moj ustvarjalni svet vstopila nove, jasne, svetle, igrive, iskrene ustvarjalne ideje, ki jih bom z vami delila v naslednjih objavah....

Naj popotnico za leto 2016 končam še s sposojeno mislijo Marjetke

Vzemite si čas
... da podarite nasmeh in prijazno besedo ...
... da se naužijete sonca in vetra ...
... da začutite ritem svojega srca ...
Ljubite življenje. Vsak njegov trenutek.

5 komentarjev:

  1. Hvala enako! Jaz sem že videla ene fotke in komaj čakam, da vidim v živo ;-) Te pa pri sestrici čaka eno malo darilce.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iiiii.hvala. a res me čaka darilce,nič mi ni povedala.

      Izbriši
  2. Me veseli, da si tudi ti našla ta lepi svet ustvarjanja in ustvarjalk.
    Naj bo to novo leto polno novih zamisli in uredničenih ciljev!
    Komaj čakam na nove objave ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, Jasmina in nadvse ti želim, da bi bilo leto 2016 prijazno s teboj. Naj ti stke polno lepih spominov. In seveda, naj bo polno ustvarjalnosti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za voščilo, jaz sem svoje tri besede našla..ti pa uživaj v ustvarjlnosti, bloganju in druženju :-)

    OdgovoriIzbriši