sreda, 27. januar 2016

Vabila na rojstni dan - nočno ustvarjanje

Pred kratkim je imel rojstni dan moj sine. Ker še ni praznoval, ga čakata dve žurki, ena z družino in druga s prijatelji. Vabila je danes nesel v šolo, mami pa je ustvarjala pozno v noč oz. že v današnji dan, in to z veseljem :-). 
Ni težko skriti, da je nogometni navdušenec. Izrazil je željo, da bi na vabilih rad imel znak svojega najljubšega moštva in sicer tako, da ga bodo lahko prijatelji pobarvali!


Vabil je 12 - ob takšni količini je sredi noči zmanjkalo papirja v istem odtenku modre barve, zato so tri vabila svetlejša. 

Malo sem se tudi poigrala z izrezi, da niso vsa vabila povsem enaka. Na nogometne žoge sem za poudarek nanesla 3D gloss in jih s 3D blazinicami prilepila.

Sine je bil zjutraj nad vabili navdušen in jih je hitro spravil v torbico, da jih v šoli razdeli. Dnevnih fotografij tako nisem uspela narediti, zato so tele nočne bolj slabe.

Vabila prijavljam na izziv:
- v  galerija meseca januarja ( pravokotniki s šivi najlepši par).

7 komentarjev:

  1. Kako super ideja za vabila, da bodo lahko sami pobarvali motiv. Ja, to se moraš spomnit (jaz pa zapomnit ;)
    Krasno mami, sedi 5.

    OdgovoriIzbriši
  2. res super ideja, da sami pobarvajo - točno tako, za zapomnit!
    pa lepe postavitve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super opravljeno delo, mama. Lepa vabila.

    OdgovoriIzbriši
  4. u pa so res domiselna in lepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mama, sedi 5! Ker tole si mu a res čudovito naredila...si mislim, da je bil zelo vesel in vsi prejemniki tudi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si tole naredila.
    Ne morem verjet kako dobro si skombinirala tisti okrasni okrogli izrez in znak kluba.
    Še lepše in bolj resno izpade, ko je vabilo tako bolj črno belo.
    Pridna si!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz sem navdušena. SPloh ta del, da bodo morali pobarvat sami! To, da ti ob najbolj neugodnih trenutkih zmanjka papirja, pa tudi poznam (na žalost).

    OdgovoriIzbriši