sobota, 09. januar 2016

Za mično gospodično

Naredila sem darilce za hčerino najboljšo prijateljico, ki ga je včeraj oddala, tako da ga sedaj lahko objavim.
Za izhodišče sem imela dve stvari - všeč so ji srčki ter roza in zelena barva. Ker ima deklica črne laske, bo ta živahna, sveža pomladanska kombinacija na njenih laseh super izpadla. Ker se nisem mogla ustaviti, sem ji poleg srčka naredila še rožico. Da bo lahko menjala in kombinirala in uživala.

Potrudila sem se, da je filcasto ozadje nasprotje prave strani.


Na majhni glavici sem naredila preizkus nosljivosti izdelka in bila sem zadovoljna.

 Ampak vseeno sem se odločila, da ji izdelam še rožico v istih barvah in odtenkih. Takole izgleda na obročku.

Ker nisem imela gumbka v pravem odtenku, sem ga izdelala kar sama. Izpadel je super, komaj se vidi da je "domače izdelave".

 Še zapakirano za prijateljico.

Tako čudovito voščilnico pa ji je izdelala moja 8-letnica SAMA.

4 komentarji:

  1. Ful mi je všeč. In takšnale darila, izdelana doma, z veliko meri ljubezni, so najboljša. In še povsem unikatna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sestrica, super si tole naredila!
    In všeč mi je, kako si lepo zašila od zadaj srček.
    Ne dvomim, da je bila prejemnica izredno vesela takšega darila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gledam tele tvoje šivčke in se sprašujem, če ni mogoče učenka že presegla ućiteljico....
    Res si lepo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za ta lep komentar. Učim se od najboljših ;-)

      Izbriši