četrtek, 25. februar 2016

Angel

Za prijateljico, nekoč sodelavko, ki je praznovala rojstni dan, sem izdelala voščilnico s prelepim angelom. Angeli ji veliko pomenijo, zame pa je ona mnogokrat angel, ki mi s pravimi besedami dvigne krila. Hvala ti.
Ptiček pa ji je "tweetnil" eno lepo misel...



Motiv angela na papirju sem dobila od sestre in takoj sem vedela komu bo namenjen.

Ker sem uporabila ptičke, misel in odprti tag Najlepšega para, jo lepim:
galerijo meseca februarja 

8 komentarjev:

  1. Oooo, kako je morala biti vesela!!! Tole si ji tako zelo lepo naredila....

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lepo, da si upoštevala njej ljube stvari. Takšne voščilnice so še posebnejše.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna angelska voščilnica katere se je zagotovo razveselila. Lepo si naredila <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo voščilnico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Voščilnica je zelo lepa. Gotovo bo razveselila prijateljico. :-) Tudi misel mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno voščilnico si ji naredila in prepričana sem,da si ji polepšala dan.

    OdgovoriIzbriši