petek, 12. februar 2016

Darilne kuverte

Tokrat objavljam zelo uporabne darilne kuverte, ki lahko združijo darilo in voščilnico v eno. Ker so ravno pravšnje velikosti, lahko vanje spravimo darilo za prejemnika, kot npr. darilne bone, karte, vstopnice ali denar.
Ustvarjalki Poloni se moram zahvaliti, da me je navdušila nad tem izdelkom. Polona hvala, sonček si!

Prvo sem izdelala z magnetkom, ki sprime skupaj "pokrov" kuverte in tako večji cvet orhideje lepo sede na manjši cvet.
Za boljši občutek velikosti, sem za prikaz vstavila bankovec.
Tale zeleno bela je primerna tako za moške kot ženske.

Ta se mi zdi bolj moška, zato nisem dodajala rožic ipd.
Tale s tovornjakom je izdelana po naročilu.
 S satenastim trakcem jo lahko lepo zavežemo.
V vsak izdelek je vstavljen list s čipko, ki se ujema s kuverto. Na njega lahko napišemo lastnoročno voščilo in se podpišemo.

8 komentarjev:

  1. oo, si me malo spodbudila za te kuverte, da jih še jaz sprobam. prekrasne si naredila, všeč so mi ti zaključki, vsi tako lepo drugačni. in tile dvobarvni papirji so super uporabni, jim imam jaz tudi. polona je res super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, take kuverte so res uporabne in tebi so lepo uspele.

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej velika pohvala Poloni. Res je zlata.
    Potem pa seveda tebi. Super kuverte si izdelala.
    Najbolj mi je všeč tista s vsebino :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, da si se lotila še kuvert. Lepe so in zelo uporabne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepe kuverte si izdelala in jih lušno okrasila. Tole je res ena super uporabna zadevica za elegantno pakiranje evrčkov ali bonov. Sama se jih še nisem lotila, so pa prav pri vrhu mojega seznama obvezno naredi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz jih tudi rada delam. Lepe si naredila in vidim, da si čist noter padla, ker imaš prav lepo zbirko za različne priložnosti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe in priročne kuverte.

    OdgovoriIzbriši