četrtek, 18. februar 2016

Darilce za simpatično deklico

Ko je Janja pred dnevi na svojem blogu objavila Igro spomina, sem takoj vedela, da bom tudi jaz nekaj takega izdelala za otroke. Torej Janja, najlepša hvala za idejo! 
In že kmalu je prišla priložnost za uresničitev te želje. Naša 4 letnica je bila povabljena na prijateljičin rojstni dan in kaj boljšega podariti kot barvito handmade igro spomina!


Odločila sem se, da igro izdelam s simpatičnimi Cottage Cutz slončki. Na hrbtno stran krogov sem napisala slavljenkino ime. Otrokom je všeč, če vidijo svoje ime, če pa je cela igrica narejena prav samo zanjo, ... no, to se mi je zdela dobra ideja.

In ravno ko sem zaključevala darilo z izdelovanjem škatlice za igrico, je Vanči  objavila še eno super idejo in sicer za izdelavo štampiljke iz moos gumija. Lahko verjamete, da nisem mogla zaviti darila v kupljen papir ali ga dati v darilno vrečko.... seveda sem morala še "poštemplati" papir s slončki iz moos gumija.


In še voščilnica za slavljenko od zunaj in znotraj :-)

 Upam, da je bilo darilce slavljenki všeč :)

Naj bo ta deževen dan odet v čim bolj pisane barve!

9 komentarjev:

  1. VAU, to pa je darilo in pol.
    Super! Super!
    Razmišljam, da je čas, da še mi naredimo kako domačo igro...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si tole ustvarila. Res lepo darilo. Pa packala si na voščilnici (pa se nisi nič pohvalila!?!). Vse v stilu, vključno z darilnim papirjem. Res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. o, tole si pa v nulo naredila - eno tako igrico imam tudi jaz v planu, pa še ta svoj potiskan papir, obvladaš!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito darilo je nastalo in res vse od A do Ž unikatno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako barvito in lepo... prekrasno darilo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res super ideja izdelati igro Spomin. Krasno si naredila in fino uporabila vse dane ideje.
    Res darilo in pol.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo in domiselno si uporabila Janjino idejo. Tudi papir si super naštemplala. Krasno darilo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno vse po vrsti. Igrica in štempljanje, lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi slavljenki je bilo darilce zelo všeč in pravi, da se bo še velikokrat igrala z njim. :-) Hvala Jasmina

    OdgovoriIzbriši