ponedeljek, 15. februar 2016

Dom je tam, kjer je srce / Home is where the heart is

Danes objavljam dekoracijo, ki sem jo izdelala za vhodna vrata. Obešanko v obliki srca, s ptički, rožicami in osrednjim napisom: "Dom je tam, kjer je srce" .
Zdi se mi, da se spodobi, da ustvarjalkin dom krasi sezonsko primerna dobrodošlica na vratih.

Za osrednji napis sem izbrala kratek napis, ki ima ogromen pomen.

Osnovo je izdelala moja srednja hči, ki je že prava ustvarjalka. Sicer ji sam učinek crackle tehnike ni bil všeč, ampak sem vztrajala, da tako mora biti, ker sem si tako zamislila. Je pa zato zelo uživala, ko sem ji pustila, da sama izdela osnovo in brez neke natančnosti nanaša barvo, lepilo in spet barvo. Na koncu je bila seveda presrečna, da je lahko pomagala pri "projektu". (fotografija je posneta ob difuzni svetlobi, a se je neznansko mudilo nadaljevati z ustvarjanjem ;)

Takole pomladna obešanka od včeraj krasi vhod v naš DOM. Ni naključje, da sem ga izobesila ravno na Valentinovo, praznik ljubezni.

Srce, šablona ptičkov in papirji so iz kompleta Marianne design. Nadvse ljubek, uporaben komplet ter najboljši nakup "ever"! Nakup mi je priporočila moja sestra Duši, ki ga pravzaprav priporoča vsem na svojem blogu v namigu tedna. Predlagam, da pokukate še k njej.

Pomladansko dekoracijo prijavljam na 153.izziv, ki ga imajo v Craft-alnici. Tema Valentinovo, izdelek pa mora vsebovati vsaj eno srce in en verz.
- Craftalnica 153. izziv 
Ker sem skoraj vse pripomočke uporabila od proizvajalca Marianne design, se prijavljam še na njihov izziv: (I used 3 articles from Mdesign: MDF heart, bird dies and papers )
- Challenge 146 (brišem iz izziva, sem narobe interpretirala izziv - after the comment, I am erasing my project form MD chalenge due to missinterpretation - I only looked at the Dutch language site, sorry)

12 komentarjev:

  1. Zelo lepo obešanko je in hči ti je krasno pomagala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaaaaaaaa, to mi deli... Super, super, super...
    Vidiš, saj sem vedela, da to rabiš ;)
    Super ozadje ste naredile.
    Sploh vse je super. Pa kako dobro so izpadle tiste neskončno uporabne Lecrea rožice. Še malo, pa si bom morala privoščiti svoj lasten set teh rožic :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ste tole uštimale. Vidiš, bolj packaš, boljše izpade. Pri tej tehniki s packanjem (tako ali drugače) ne moreš zgrešiti in če ti (slučajno) ni všeč, še malo namažeš in prekriješ. Ampak tvoj okras je ćisto v stilu. Res lep okrasek, ki pozdravi gosta že pred vrati.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen timski projekt sta ustvarili s hčerko. Misel je pa taprava, da krasi vhodna vrata. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. joj kako čudovito srce si izdelala in kako lepo si ga okrasila z vsemi dodatki. Tudi ver mi je zelo všeč :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako krasna obešanka in že konkurenca doma ;) No, mislim pomočnica. Krasno sta tole spravili skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super tim sta. Obešanka je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličen tim je ustvaril odlično obešanko:)), hvala, ker jo deliš z nami v Craftalnici, LP:), Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Our challenge is to make a giftenvelop.
    This heart doesn't look like that.
    We will delete this from our challenge.
    Srry.

    Kind Regards
    Anita
    MDblog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I am erasing my project form MD chalenge due to miss interpretation - I only looked at the Dutch language site, sorry!

      Izbriši
  10. Čudovita obešenka je nastala s skupnimi močmi. Lepo ste okrasile domač vhod.
    Hvala, da si se nam pridružila tudi v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita obešanka.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši