ponedeljek, 29. februar 2016

Kovček prvič

Prejšnji teden sem se lotila izdelave kovčka, kar tako za probo. In priznam, da sem zelo uživala.
Načrt zanj mi je zaupala blogerska kolegica, zato se ji zahvaljujem!

Za prvič sem bila kar zadovoljna z rezultatom, ampak vaja dela mojstra... zato bo sigurno še nastal kakšen (pa tudi kakšna škatlica za čaj in škatlica presenečenja ;-)
Še pogled od znotraj, kjer je kartica s posvetilom.


Ko bomo koga "poslali" na kakšno potovanje ali v toplice, pa bo tudi kovček koristno uporabljen. Do takrat pa bo na zalogi.

Uporabljena je šablona Najlepši par in posvetilo, zato lepim v:
 galerijo meseca februarja 

11 komentarjev:

  1. ja, hudo, česa vse se lotiš - tole je super duper!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, naslednjič se nama lahko pridružiš pri učni uri ;)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Zahvaljujoč tebi! Hvala za inspiracijo in navodila.

      Izbriši
    2. To pa bo darilo in pol.

      Izbriši
  3. Super si tole naredila. Dobr ti tole vse po vrsti ratuje.
    Malo me spominja na tisti kovček, ki si ga takrat iz Rusije prinesla. Se še spomneš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na tisti kovček iz otroštva sem čisto pozabila. Ja, zdaj si me spomnila, morda res spominja nanj.

      Izbriši
  4. Krasno ti je tole uspelo, res je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen kovček si izdelala. Ni videti, da je prvi. :-)

    OdgovoriIzbriši