četrtek, 04. februar 2016

Metulji, metulji, metulji

Inspiracijo za tokratne voščilnice sem dobila sredi prejšnjega tedna ob listanju Hoferjevega reklamnega letaka. V ponedeljkovi akcijski ponudbi je bila posteljnina z metulji v lila, sivih, nežno roza tonih.... v glavnem - v njej sem takoj videla voščilnico z distress barvnimi toni ... victorian velvet, milded lavender in takoj tudi v drugih kombinacijah. Potem pa v četrtek zopet metulji na Tinini predstavitvi novosti v Rayherju.
Prvo voščilnico sem izdelala v petek, saj sem morala dati ven iz sebe to energijo metuljev. Ostale tri pa so nastale ponoči. Vse so rojstnodnevne, s prečudovitimi napisi Najlepšega para (nova pridobitev, poleg MD štampiljk metulji). Hvala Tini, da nas je s svojo predstavitveno delavnico zvabila v Rayherja, saj sem si nadgradila znanje, obenem pa dopolnila svojo zalogo ustvarjalnih orodij in pripomočkov :-).

Moram priznati, da se distress blazinice na Marianne design štampiljke ne primejo lepo. Sem bila kar malo razočarana. Tako da Tina, enkrat v prihodnosti nas prosim razveseli z metuljevimi štampiljkami!


Še gasilska. Mislim da jih bom v prihodnjih dneh še nekaj dodala k zbirki  ;-)

In še ene špangice z metulji za moje punce... Metulji so me tokrat res močno navdahnili.
   
Ker sem uporabila pravokotnike s šivi in voščila Najlepšega para, na špangicah je tudi en metulj iz Rayherjevega kompleta by Tina Baša, lepim v:

7 komentarjev:

  1. kakšna lepa ozadja, čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kolk so lepe... <3
    Komaj čakam, da jih vidim v živo. Prinesi s sabo v soboto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si naštemplala metuljčke. :-) Težko je izbrati zmagovalno barvno kombinacijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si se poigrala z metulji in ubrala lepe barvne kombiancije. Tudi te špangice so super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kje vse ustvarjalke črpamo navdih :)). Lepe voščilnice in špangice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepo si dala iz sebe energijo metuljev :-)))....in sem vesela, da sva se srečali in da je kaj prišlo prav :-).

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa ozadja, lepo sestavljena v celoto. Špangice so tako cartkane.

    OdgovoriIzbriši