torek, 16. februar 2016

Otroška voščilnica za rojstni dan

Danes je takšno deževno vreme, zato sem nujno potrebovala eno "happy terapijo" z ustvarjanjem vesele voščilnice. Poigrala sem se z eno razigrano otroško voščilnico za rojstni dan. Konjiček, ki pozdravi iz hleva in želi Vse najboljše. V balonček lahko pride še številka za starost, ki jo slavljenec praznuje.
Konjička sem sestavila iz ovalov. Leseno ozadje pa posenčila z belo blazinico, da malo odstopa od konjička, ki je v isti barvi. Napis Vse najboljše je na podaljšanem tagecu, ki sem ga s pomočjo 3d blazinic na sredini malo privzdignila in uvila. Idejo za voščilnico sem dobila na pinterestu, sledijo še druge živali :-)
Ker sem uporabila napis in okvirje s šivi Najlepšega para, jo lepim v 

5 komentarjev:

  1. Luštno. S kombinacijo osnovnih oblik lahko res marsikaj izdelaš. Tebi je tole z oveli odlično uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušna voščilnica. Super ideja, kako sestaviti živalico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii super si tole uštimala <3

    OdgovoriIzbriši