sreda, 24. februar 2016

Paleta orhidej

Odločila sem se, da še jaz objavim voščilnice z orhidejami.
Orhideje so moja najljubša cvetlica, a žal mi trenutno nobena ne cveti.... razen na papirju ;-)
Že prejšnji teden sem izdelala serijo voščilnic z orhidejami, a kar ni bilo časa za objavo.
Eno izmed njih je izdelal moj sine. Uganete katero?


Orhideje so že same po sebi čudovite. Ni potrebno veliko, da nastanejo lepe voščilnice. 





 Pri sosedi, ki ima najbolj čudovite orhideje, sem si sposodila dve "manekenki". Hvala Veronika!




Zdaj pa še pokažem še dve, ki sem ju naredila kakšen mesec nazaj s šablono Marianne desgin. Šablona je res prelepa, a mi žal ni in ni rezala nobenega papirja kot je treba, zato sem jo reklamirala in menjala za kvalitetnejšo šablono by Tina Baša, s katero vse dela tako kot je treba!


Blogerske kolegice ste objavile čudovite izdelke z orhidejami izdelane s toplotnim embossingom. Prav zato sem na seznam želja na vrh zapisala toplotno pištolo in embossing prahec. Se toplo priporočam za nasvete glede nakupa prahca in blazince ;-)


Voščilnico lepim:
galerijo meseca februarja Najlepšega para (orhideje in voščila za rojstni dan)

16 komentarjev:

  1. Čudovito cvetoče si me spodbudila, da bo tudi pri meni danes v duhu orhidej :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si naredila same krasotičke in nisem vedela, da so tudi orhideje lahko tako packaste ;)
    Sine pa je po moje naredil modro. Predvidevam, ko je fant ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Cela serija, krasnih orhidej. Težko se je odločiti, katera je lepša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaaaaaaaaaaaa... kolk sem jst vesela, da si ti moja sestra.
    Čudovite in tako naravne... super, super.
    Meni je najljubša tista packasta ( bela s fuksija packami).
    Čeprav sem se s težkim srcem odločila.
    Žiga je naredil mogoče modro, da ne bi preveč punčkasto izpadlo. Ali pa tudi ne...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa zdaj, ko imaš na kupu orhideje narejene s Tininimi šablonami in tiste z MD šablonami, ti povem, da meni pridejo te s Tininimi lepše, bolj naravne.

      Izbriši
    2. Hvala. No predvsem je to pohvala za Tinine izdelke - tako glede designa kot kvalitete šablon. Meni so sicer oboje lepe... ker so orhideje.
      Ne, Žigova ni modra.... to sem jaz packala z akvarelnimi barvicami, pa je na sliki malo preveč modra :-) je bilo treba sprobat različne tehnike.

      Izbriši
    3. A je mogoče številka 3 na fotki, kjer so vse skupaj?

      Izbriši
    4. Bravooooo. Uganila si, ali pa nas dobro poznaš ;)

      Izbriši
    5. Sem se spomnila, kako težko jih prepričaš, da naredijo še kaj dodatnega ozadja....
      Namigni Žigiju, da lahko mogoče naredi kakšno voščilnico teti, mamici in babicam za osmi marec (in predvsem naj ne pozabi na teto)... :)

      Izbriši
  5. Čudovite so. Hihi, vidim, da Duši na vseh koncih lobira za voščilnice z orhidejami ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne orhideje, meni najlepši prva in zadnja. Tudi sama imam orhideje MD pa moram reči, da super režejo.

    OdgovoriIzbriši
  7. V primerjavi z MD šablonami so Tinine za moj okus veeeeeliko lepše. Čudovito si jih pobarvala. Prave lepotičke so, vse po vrsti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jasmina...takole na kupu so prava paša za oči. Tako lepe barve si izbrala in jih lepo pobarvala. Jaz bi rekla, da je v šolo romala modra :-))). Kar pa se prahcev tiče...najboljši so tisti, kjer piše ultra fine, da so granule res fine. Za blazinico pa toplo priporočam VersaMark.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna serija...res barvito in zanimivo!

    OdgovoriIzbriši