petek, 05. februar 2016

Prvi velikonočni voščilnici

Ponoči sem izdelala dve velikonočni voščilnici. Duši mi je namreč prejšnji teden prinesla nekaj svojih novih šablonic za sprobat, tako da sem si izrezala nekaj teh čudovitih košaric od Marianne design, zraven pa še nekaj zajčkov, saj sem vedela, da jih bom uporabila ravno za to priložnost.

Na prvi voščilnici sem želela, da bi bili pirhi v barvi čebulnih olupkov, takšne kot jih imamo vsako leto v velikonočni košarici. Pirhe, košarico in zajčke sem posenčila z distressi.

Naslednjo sem izdelala v povsem drugih barvnih tonih. Če postavim obe voščilnici skupaj, sploh ne pašeta druga poleg druge, tako zelo so si barve nasprotujoče. In seveda je zgornja lepša :-)


Pri tej sem senčila samo košarico in čisto narahlo zajčka. Rožice so iz kompleta Drevo od Rayherja by Tina Baša. Ter čudoviti borduri od Najlepšega para.

Duši, hvala da si mi posodila šablone, da sem lahko naredila nekaj izrezkov. Super je imeti sestro ustvarjalko. In kot kaže sva v isti noči imeli podoben navdih ;-)

Ker sem uporabila borduri Najlepšega para, rože iz kompleta Rayherjevega kompleta Drevo by Tina Baša, lepim v:

9 komentarjev:

  1. A ni fino imeti sestre, ki tudi ustvarja? ;)
    Krasno se dopolnjujejta krasni velikonočni voščilnici si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštne. Super pirhi. Jaz letos kar nekaj bluzim in zadnje čase sploh nimam časa/volje nič objavit :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, tudi tvoja košarica je lušna in polna...pri Duši sem ravno gledala njeno košarico s spomladanskimi rožicami....tvoja je za jest, Duši pa za dekoracijo...vse pa v žlahti ostane. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro sva tole zadnjič stuhtali s tole košarico.
    Pri meni še ni prišlo do realizacije s pirhi. Sem najprej rožice namontirala vanjo.
    Tale prva mi je super všeč, ker pirhi delujejo kot ta pravi.
    Dobro si vključila tudi zajčke. Meni jih nikakor ne uspe umestiti na čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica :-)) Krasno si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi voščilnici si ustvarila. Bravo za sestrsko sodelovanje. :-) Na prvi si zelo lepo senčila pirhe. Zgledajo kot bi bili res pobarvani s čebulnimi olupki. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepi. Pri prvi so jajčka prave barve. Še zajčki navihano skačejo okrog. Zelo lepa, umirjena kombinacija barv pri prvi. Tudi druga je lepa, ampak prva vodi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si napolnila košari s pirhi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa so res, kot bi jih pobarvala s čebulo. Super odtenek si ujela...in vse so mi zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši