ponedeljek, 22. februar 2016

Punčke

V Craft-alnici imajo izziv punčke. Zadnji mesec jih res nisem nič ustvarila, zato sem se izziva razveselila. Barvanje odtiskov je res pravi užitek, ko jih zložiš v celoto s papirjem in dodatki, pa nastane nekaj takega.
Motiv je Penny black, viden že na voščilnici pri moji sestri Dusi. Nič čudnega, ko pa so te čudovite štampiljke Penny black ravno od nje dobili moji otroci za darilo.



Ker sem ju hkrati barvala z distressi, sta v istih barvnih tonih, le da sem zamenjala barvo oblekice in škornjev. 

Voščilnico lepim:
- galerijo meseca februarja Najlepšega para (voščila za rojstni dan)

14 komentarjev:

  1. Jej, kako ljubki voščilnici! Zelo ljubek je tale motiv in zelo lepo si ga pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ii, kako sta ljubki in zelo lepo skombinirani, pravo veselje vije iz njiju. Hvala, ker deliš z nami v Craftalnci, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si sestavila obe voščilnici in krasno pobarvala lušno pupiko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo ljubki deklici. Lepo si ju pobarvala.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. IIIIIIIIII kakšna ljubka deklica. Ko se vidiva te bom nažicala za kakšne odtiske iz tega kompletka ;) L.p.Polona

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšni dve prikupni deklici. :) Čeprav sta obe tako ljubki, mi je druga v turkizni oblekici nekoliko bolj blizu. :) Sicer pa krasen izbor barv, štampiljk in same postavitve. Všeč so mi žive barve s katerimi si pobarvala deklici. Zaupaš s čim barvaš? :) Hvala za obisk pri meni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Barvala sem z distressi - markerjev nimam, samo blazinice in čopič. Žive barve so peacock feathers, picked raspberry in wild honey na laseh pri eni.

      Izbriši
  7. Kako ljubek deklič. ;)
    Lušno si sestavila voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Obe voščilnici sta zelo lepi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta motiv deklice je zelo lušten in obe voščilnici sta krasni, tako veseli in pisani.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vidim, da je bil tole dober nakup :)
    Lepi čestitki si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita voščilnica je nastala :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Such a very pretty design. Love your image too.
    Thank you for sharing with us over here at Crafty Friends Challenge #25 and best of luck with your entry.
    Annette DT Member

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasni voščilnici sta nastali.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši