petek, 19. februar 2016

Somewhere over the rainbow...

Somewhere, over the rainbow,
skies are blue 
and the dreams that you dare to dream
really do come true.

Tako močno hrepenim po sončku v teh deževnih dneh, da sem očitno ustvarila pravo pravcato mavrico. In to ne le ene, ampak kar šest pisanih mavričnih izdelkov.
Kdo ve, kaj se skriva tam nekje..... za mavrico... morda pa se sanje vendarle uresničijo?


Začelo se je včeraj zvečer z željo po izdelavi ene mavrične voščilnice. Ampak ko sem izrezovala barvne loke je bilo najlaže "uloviti" ustrezno velikost loka tako, da so vsi izrezi v osnovi enaki. In tako sem imela na mizi šest mavričnih lokov, z različnim zaporedjem barv.


In potem se seveda kar nisem mogla ustaviti...





Pogled na mavrico se mi zdi čaroben, če ne že kar malo pravljičen. 
In dežja nimam ravno rada, ampak brez dežja tudi mavrice ne moremo videti . 

Poskusila sem tudi s "smooshingom", ampak ker se mi zdi, da se mi ni najbolj posrečil, sem ostala samo pri eni s "popackanim" ozadjem.


Barve mi polepšajo vsakdan, pa vam? Ustvarjanje barvitih mavričnih izdelkov pa še bolj.

In še nekaj božajočega za zraven.

Mavrične voščilne lepim v:
galerijo meseca februarja (uporabila več različnih izdelokov Najlepšega para)

13 komentarjev:

  1. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
    Ja, prav paše tale objava na deževen dan.
    Pridna si bla!
    Sploh ko so vse skupaj zgledajo fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuauu kakšna serija..prekrasna in ja priklicala bo sonce :-)Pri nas se že nekaj sili izza oblakov!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako krasne mavrice, prav pravljične. In vidim, da se tudi tebi poje zraven.

    OdgovoriIzbriši
  4. U, kako mavrično pisano je pri tebi! :-) Čisto vse voščilnice so zelo lepe. Tudi smušing lepo paše k mavrici. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. o, tole pa je serija, lepo si tole vse skombinirala, vsaka je nekaj prav posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite, poživljajoče voščilnice. Mavrice so 1A.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo,zelo lepe voščilke.Pravi balzam za oči v teh deževnih dneh.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepe mavrične voščilnice si izdelala, polne so energije.

    OdgovoriIzbriši
  9. Joooooo kako lepe mavrične voščilnice so nastale.Prav vsaka je drugačna <3 Tudi jaz že komaj čakam sončka. Uživaj v počitnicah ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita mavrico si zdaj pričarala tudi meni. Izjemne so!

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, mavrica pa res polepša vsak še tako turoben dan. Super si se znašla s kombiniranjem barv. Meni pa je tvoj smooshing zelo všeč. Verjetno se moraš še malo navaditi, da smooshing nikoli ni perfekten, ker je ravno to smisel, da nikoli ne veš kaj bo ven prišlo.

    OdgovoriIzbriši