petek, 26. februar 2016

Tweet love

Danes vam pokažem dvoje.

Najprej ptiček, ki čivčka o ljubezni do vseh in vsega.
Ovitek za mobitel za dobro razpoloženje.

Med čiščenjem po garaži sem našla en svoj ročno izvezen izdelek, ki sem ga naredila kot deklica (ne vem točno, koliko sem bila stara, mislim, da kakšen 3. razred). 
Zimskih dni iz otroštva se spomnim po tem, da je mami vedno pleta, kvačkala in vezla; oče pa včasih risal, slikal in kiparil (in to še vedno počneta :-). Ni čudno, da sva se s sestro tega tudi "nalezli".  Kar nekaj prelepih izdelkov s čudovitimi motivi je izvezenih z najinimi otroškimi rokami, saj sva obe radi vezli "križce". Kaj ni to krasna popotnica za življenje, ki jo lahko ponudiš otroku :-) Upam, da se bodo moji otroci tudi kaj "nalezli". Da sem se zopet "nalezla" je tokrat zasluga moje sestre, ki je svoje izdelke popeljala na en čudovit nivo.
No, na tale napis sem pa že zdavnaj pozabila, očitno je bil nekje prilepljen, saj je spodaj videti močne sledi lepila (škoda, da nisem lepše ravnala z izdelkom :-).






7 komentarjev:

  1. Krasen ovitek za mobitel z ljubkim ptičkom in tvoj izvezen izdelek iz otroštva je enkraten. Se spomnim, da sem tudi sama včasih zelo rada "križčkala".

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, včasih smo križkali, ali pletli ali kvačkali, kakor kdo. Moja sekica je vezla na prte. Še zdaj imamo enega, na katerega so se vsi, ki so prišli k nam na obisk, podpisali. Lepi spomini.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep ovitek za mobitel si sešila. Ptiček je super motiv. :-) Tudi jaz hranim veliko ročnih del iz svojega otroštva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, kolk je kjut tale ptiček, tudi na etui zelo lepo paše.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si postavila ptička. In tako pokonci z našitimi nogicami zgleda čisto drugače.
    Zelo všeč!
    Jp, tista kilometrina iz otroštva je bila res čudovita popotnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo všečen ovitek za telefon!
    Ja res, kaj zamujajo naši otroci. Včasih smo šivali pletli in počeli čudo stvari, kar nam je vsem dobra popotnica za življenje. Zagotovo se bodo naši otroci tudi nalezli kaj tega od nas ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna ovitka in ja vezenje, pletenje so bile stavri našega otroštva :-) KRasno izgleda!

    OdgovoriIzbriši