sreda, 17. februar 2016

Vse najboljše z vrtnicami - drugič

Pred dnevi sem objavila venček rožnatih rojstno dnevnih voščilnic z vrtnicami, na katerih sem se poigravala s postavitvami. Ta venček sedaj nadaljujem v bolj "vintage" barvnih tonih. Za te barve me je navdahnil spomin na pretekle čase, ki jih več ni in ki jih zelo zelo pogrešam.

Čudovita šablona vrtnic od Marianne design, še bolj čudoviti borduri najboljšega Najlepšega para in Voščila ob rojstnem dnevu so pripomogli, da je nastal nov venček voščilnic. ... za zalogo.

 Ker so tako ženstvene, bi lahko bile tudi za 8. marec ali materinski dan...

Na zadnji sem namesto papirja v beige barvi izbrala nežno rožnatega.
 

Venček  voščilnic z vrtnicami v novih barvnih preoblekah prijavljam v:
galerijo meseca februarja (zaobljeni borduri in voščila ob rojstnem dnevu)
- Marianne design Kreadivas

7 komentarjev:

  1. Čudovite so. Sploh s senčenjem si jim dodala dodaten vintage pridih. Meni so tudi prirasle k srcu tele MD vrtnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so, to bodo obdarjenke vesele.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe so vse po vrsti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. so mi zelo všeč te tvoje postavitve, vintage pa sploh ...
    pa tvoja obešanka za vrata je fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  5. ČUDOVITE SOOOOOO in si mi dala idejo kako porabit nahrčkan vrtničin papir :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi, gorgeous card!
    Thanks for playing along with us and good luck,
    Hugs Nela

    OdgovoriIzbriši