ponedeljek, 08. februar 2016

Vse najboljše z vrtnicami

Že pred nekaj dnevi sem izdelala voščilnice z vrtnicami za rojstni dan. V kombinaciji s potiskanim papirjem sem naredila pet različnih postavitev. Čisto novo šablono vrtnic od MD mi je za sprobat pustila Duši, jaz pa sem morala sprobati čisto nove štampiljke Najlepšega para Ob rojstnem dnevu.
Katera vam je najbolj všeč?


Tokrat manj besed in več fotografij...




Venček vseh petih voščilnic prijavljam v:
galerijo meseca februarja (zaobljeni borduri in voščila ob rojstnem dnevu)
- Marianne design Kreadivas

p.s. svoj blog sem oblekla v bolj lahkotno, zračno ozadje, da lažje zadiham....

11 komentarjev:

  1. Težko se je odločit. Morda druga? Sicer so pa v tej kombinaciji z vzorčastim papirjem res lepo izpadle.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si preoblekla blog. Res je zdaj tako zračen in lahkoten ;)
    Vse 4 so lepe, najlepšejša pa mi je prva ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep venček petih voščilnic si ustvarila. Vse postavitve so mi všeč. Lepi so pa tudi papirčki, ki si jih uporabila za ozadja.
    Super si preoblekla svoj blog. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe so prav vse, težka odločitev. Morda mi še posebej padeta v oči prvi dve, ki sta v kombinaciji z drobnimi vrtnicami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse, zelo lepe. Težko se je odločit za eno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo postavitev imajo vse voščilnice. Sta pa prvi dve moji zmagovalki. Predvsem zaradi izbire vzorčastega papirja. Manjši vzorec se vrtnici, ki si jo postavila v ospredje, lepše poda. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Nastal je lep komplet voščilnic z vrtnicami.
    Me je pa prva čisto očarala s svojo belino.
    Voščilnici da nežnost in eleganco.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo, krasne so prav vse, prelepi papirji in postavitve.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem jih videla v živo in so res prav super. Tudi meni so najlepše tiste z drobnimi cvetki

    OdgovoriIzbriši
  10. Vse so zelo lepe, če bi zase izbirala bi bila to druga, tretja in četrta ;))

    OdgovoriIzbriši