sreda, 16. marec 2016

Cvetlično knjižno kazalo

Zadnji teden je pri meni v znamenju objav knjižnih kazal.
Danes je na vrsti za objavo zadnji in najbolj nežen izmed vseh - z mareličnimi rožicami.




In še skupinska slika (skrajnih dveh nisem objavljala, ker je zamisel postavitve elementov sposojena od Duši, ampak je meni najlepša od vseh, zato sem si ju tudi sposodila, z dovoljenjem ;)

Vsako knjižno kazalo pa je dobilo svojo barvno usklajeno embalažo.

9 komentarjev:

  1. Odlično ti gre in naredila si krasne embalaže zanje. To boš razveselila veliko bralcev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse v kompletu...enkratno. Tale zadnji mi je najbolj na kožo pisan :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna knjižna kazala. Izstopajoče modro me je že očaralo. Tokrat pa tudi nežno zeleno s pikopoko in toplo spomladansko rumeno s cvetjem. :) Kaj bi se trudla izbrat najlepše, vsako je nekaj posebnega. ;) Krasna ideja za embalažo, po navadi na embalažo kar pozabim. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna kazala. Saj se sploh ne morem odločiti, katero mi je ljubše. In še lepo zapakirano. Lepo si vse pokombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vesela, pisana kazala in lepo zapakirana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo kako so lepa kazala z oblekco ...tista z mačeho mi je pa top1.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi to kazalo je zelo lepo, nežno v pastelnih barvah. Moji zmagovalni kazali sta pa prvo in drugo z leve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav super pride s temi rozicami. In cudovita barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  9. tole je pa nekaj po mojem okusu - zbiram knjižna kazala in ta so za na razstavo, tako so lepa!

    OdgovoriIzbriši