ponedeljek, 07. marec 2016

Glasbena darilna kuverta

Tokrat objavljam glasbeno darilno kuverto.


Hvala Kati in Poloni za izrezke, ki sem jih potrebovala.

Lepim v galerijo meseca marca (voščilo in številke s šivi):
galerija meseca marca

8 komentarjev:

  1. Super je izpadlo. Kuertice ti gredo odlično od rok! Me veseli, da ti je moj dodatek pošiljki prišel prav. Včasih imam tudi kak pameten preblisk očitno ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasna kuverta, super barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si vse skombinirala, še na papirju so note ;9

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično!!! Vidim da sem bila kortistna in bilo mi je v veselje ;) Prihodnjič ti naučiš kaj mene ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si tole naredila.
    In pohvala za fotografijo, na kateri je izdelek prav tako lep kot v živo.
    Super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo kuvertico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita kuverta in vijolina je zelo lepa :-))

    OdgovoriIzbriši