ponedeljek, 14. marec 2016

Izstopaj - na lušten način!

"It takes nothing to join the crowd.
It takes everything to stand alone!" (H. Hansen)

Včeraj sem cel dan izdelovala knjižna kazala. Različna.
Ko sem zlagala skupaj cvetke na temno moder filc, mi je bila končna podoba zelo všeč.
Ko pa sem stisnila noter še rdeč cvet, je sporočilnost knjižnega kazala kar butnila ven: Izstopaj! Bodi drugačen! Najdi svojo pot!



Tale prečudovit temno moder filc sem že pred časom dobila za darilo od Duši, hvala sestrica! Res je krasen filc.


Upam, da bo sporočilnost knjižnega kazala prepoznala tudi njegova uporabnica.

Knjižno kazalo prijavljam v:
galerijo meseca marca (šablone Drevo - Rayher by Tina Baša)

9 komentarjev:

  1. Čudovito kazalo. Lepo si posula cvetje po njem. Pozdravček,K

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno sporočilo in zelo lepo kazalo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauu čudovito kazalo in ja, piko na i da rdeč cvet.

    OdgovoriIzbriši
  4. U, zelo lepo! Super barve si uporabila. Rdeči cvet super izstopa. Tako, kot mora biti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sestrica, super! Krasno ti je tole uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  6. o, tole je pa tako lepo, da bi kar gledala in gledala ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo cvetoče. Pravo veselje ga je pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno kazalo. Všeč mi je izbor barv.
    In še lepše sporočilo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo kazalo! In pravi izbor barv z izstopajočim rdečim cvetkom!

    OdgovoriIzbriši