torek, 15. marec 2016

Knjižno kazalo - mačehe

"A friend is one who overlooks your broken fence and admires the flowers in your garden." 
Unknown

Danes pokažem še eno knjižno kazalo. Tokrat so to mačehe - pomladne rožice, ki jih v naravi lahko občudujemo v številnih različnih barvnih odtenkih in kombinacijah. Jaz sem izbrala tole.

Izbrala sem lila-vijolične odtenke na pistacija podlagi.

Lep je občutek, ko prestavljaš mehko knjižno kazalo iz strani na stran in ga zapreš mednje, ko utrujen odložiš knjigo.

6 komentarjev:

  1. prekrasno, mačehe so čisto po mojem okusu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še eno lepo kazalo. Mačehe sicer niso moj cvet ampak tebi pa knjižna kazala prav ležijo in vsako je čisto drugačno, z barvno kombinacijo ali motivom. Imate dobre gene očitno. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Si mi dala inspiracijo, da se lotim še kakšnega cvetličnega kazala.
    In tele mačehe sploh niso švoh.
    Lepo si naredila

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno kazalo. Mačeham pristoji lila ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožujem mačehe in ...kot prave so. Krasno kazalo.

    OdgovoriIzbriši