četrtek, 17. marec 2016

Ko me inspirira #46

Lovim še zadnje minute izziva Ko me inspirira #46, kjer Tina in Vladka želita videti naše izdelke, ki imajo Z voščilom izdelano ozadje.
Naredila sem tole voščilnico v natur osnovi, petrolej modri in rumeni, okrašeno z belimi marjetkami in toplotno embosiranim napisom na ozadju.


P.s. ker sem včeraj res lovila še zadnje minutke izziva, so bili posnetki zelo slabi, zato sedaj dodajam še fotografijo pri jutranji svetlobi.

Pri embosiranju so se mi prijele drobne pikice na dele papirja, kjer nisem nanesla versamark. Ima katera morda nasvet, kako se temu izogniti - čopič je namreč kar hitro pobrisal še dele napisa....


Voščilnico prijavljam:
- galerija meseca marca (napisi, pravokotniki s šivi)

7 komentarjev:

  1. Huda barvna kombinacija. Super je tole!

    OdgovoriIzbriši
  2. Razgibana in vesela voščilnica. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super. Sem se že spraševala, kdaj bomo videli kaj embosiranega ;-) Pomaga, če papir pred štampiljko podrgneš npr. z otroškim pudrom ... jaz improviziram s sodo bikarbono, ker je pač pri hiši in kar z vatasto blazinico potegnem čez ... sicer obstaja tudi nek pripomoček "aplikator s pudrom".

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lušne marjetice in tako sončna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica
    Marjetice so top
    Hvala tudi tebi za lepo popoldne
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo voščilnico si izdelala. Super barve. :-) Sama pred embosiranjem "razelektrim" papir kar z ostro moko, da se embosirni prah prime samo na lepilo. Deluje. :-))
    Lepo te je bilo spoznati. Upam, da se še večkrat srečamo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. o, tale je tudi lepa in kot vidim, polno koristnih nasvetov je tu, ker to tudi mene muči.

    OdgovoriIzbriši