torek, 15. marec 2016

Mnogo lepih želja ... izziv z washi trakci

V CRAFTalnici imajo tokrat izziv z washi trakci. In njihova gostja pri tem izzivu je moja sestra Duši, ki se je izkazala s tole "washi voščilnico". Seveda ne bi bilo lepo, če bi izpustila ravno izziv, katerega promotorka je moja sestra. V zadnjem trenutku sem izdelala tole voščilnico s 3 washiji, z vrtnicami in mnogo lepih želja....

Ker je danes zadnji dan izziva, sem se morala podvizati. Čeprav sem imela pred dnevi težave in so izdelki pristali v košu, mi je tokrat šlo gladko (kot po navadi pod časovnim pritiskom). Pravzaprav so voščilnice z washiji simple in še simpatično izpadejo :-).


Fotografijo sem naredila na dveh različnih podlagah... zanimivo, kako barva podlage poudari različne elemente na voščilnici.

Voščilnica ne bo dolgo doma, saj bo kmalu potovala po pošti k simpatični prejemnici.

Voščilnico lepim v:
- galerijo meseca marca (napis, metulji in kvadrat s šivi)

12 komentarjev:

  1. Pa si se le lotila tudi washijev.
    Ja, ko jih enkrat uporabiš, ne moreš, da ti ne bi bili všeč.
    Lepo voščilnico si naredila. Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si uporabila trakove in izdelala lepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Z različnimi podlagami je res zanimivo. Mene je prepričala na svetlejši podlagi :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je pomembna tudi podlaga na kateri fotkaš, pa o tem bi lahko več povedala Vladka ;)
    Lepo, da si se lotila tudi washijev in super pašeta skupaj ta2 z istim vzorcem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je :-)) Všeč mi je, kako si uporabila washije kar za del ozadja. Rožice so pa očarljive.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica in mene je bolj prepričala na svetlejši podlagi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro si se znašla. Tudi tile washiji z enakim motivom v različnih barvah so mi všeč. Vidim, da pridno uporabljaš tudi darilce za 8.marec. Lepe šablone so, bodo zelo uporabne za različne priložnosti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si uporabila washi trakce in nastala je čudovita voščilnica. Tudi knjižno kazalo iz prejšnje objave, ki si ga okrasila z mačehami, je zelo lepo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno si speljala ta izziv in nastala je čudovita voščilnica, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita voščilnica, lepo si uporabila Washije in krasen cvet vrtnice.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. super ideja in izvedba, sem oboževalec washijev!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna voščilnica je nastala. Všeč mi je postavitev in izbira barv.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši