sreda, 09. marec 2016

Pozornost iz srca

Včeraj so imeli naši malčki v vrtcu marčevski nastop za starše. Ker je bil ravno na 8. marec sem v imenu staršev za vzgojiteljici izdelala majhno pozornost - čokoladnici oz. "bajadernici".
Obe vzgojiteljici sta prekrasna čudovita sončka in metuljčka, ki rišeta nasmehe na obraze naših otrok. Zato sem čokoladnici odela v nežne marjetke.


Še vsaka čokoladnica posebej - isti, a vendarle malce drugačni.

In pogled od notri

Na žalost pa se nastopa sploh nismo mogli udeležiti, saj je naša deklica zbolela :(
Upam, da sta bili vzgojiteljici veseli pozornosti.

Ker sem uporabila napise Najlepšega para in metulja Rayher by Tina Baša, jo lepim v:
galerija meseca marca

10 komentarjev:

  1. VAU! Pa ti si pravi profi!.
    Čokoladnici fenomenalni. Tole je res super ideja za pozornost.
    Všeč mi je barvna kombinacija, kljub temu, da je tako roza.
    In marjetke so super luštne.
    Ma vse je super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovitiii sta. Marjetke so TOP! Meni je seveda roza všeč ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa pozornost. Lepo narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo od tebe. Res si lepo oblekla obe bonbonieri.
    Pa hvala za vse tvoje prijazne komentarje na mojem blogu. Kar pogrejejo srce ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo si se potrudila. Čokoladnici za čudoviti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si izdelala čokoladnici. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasni sta, vse mi je všeč - barve, postavitev, bordura ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni sta, lepe kombinacije barv...marjetke so pa tako ali tako zakon!

    OdgovoriIzbriši
  9. Presenečenje je bilo sigurno krasno, takih čokoladnic se ne bi branil nihče...lepe, marjetice pa itak. čao

    OdgovoriIzbriši