torek, 01. marec 2016

Škatlica za voščilnice

Za vikend sem podarila komplet voščilnic z vrtnicami, ki sem jih izdelala in objavila že pred dnevi.
Seveda jih je bilo potrebno zapakirati v lepo embalažo, zato sem zanje izdelala škatlico v istem stilu in papirju. Škatlico sem izdelovala prvič in sem zadovoljna z rezultatom, ampak bom še vadila.




Ker se je mudila, sem uspela narediti le dva posnetka - od zunaj in znotraj.

Napisi so od Najlepšega para, vrtnica pa sposojena Marianne design.

5 komentarjev:

  1. Lepo si zapakirala voščilnice. Tole je bilo res čudovito darilo. Vidim, da pridno uporabljaš nov pripomoček za ustvarjanje. Komaj čakam, da vidim, kaj bo nastalo iz zadnjega nakupa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo darilo. Super si izdelala škatlico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si vse skupaj "zapakirala"

    OdgovoriIzbriši
  4. Fajn si tole zrihtala!
    Takšna darila so res suepr. Sploh, če veš, da prejemnica zelo rada piše in pošilja voščilnice.

    OdgovoriIzbriši