torek, 22. marec 2016

Voščilnica za krst

"Angels can be seen as sparkles of light out of the corners of our eyes."

Prejšnji teden sem imela priložnost ustvariti izdelek za krst deklice.
Odločila sem se, da bom izdelala voščilnico z angelčkom v obliki knjige, z žepkom za denar in ravno pravim razmerjem med roza in belo barvo. Da bo lep spomin na Sveti krst.
Pogled od znotraj. Na belem kartončku je prostor za osebno posvetilo. V žepku knjigice pa je prostor za evrčke.


Tale ljubek odtisek angelčka sem nežno pobarvala in poudarila krila  s pearl barvo. Odtisek mi je podarila ustvarjalka Polona in hitro mi je prišel prav za izdelavo voščilnice za krst.

Nekaj uporabljenih šablon je od Najlepšega para, zato jo lepim v:
galerija meseca marca

13 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica knjiga. Lepo razmerje roza in bele ter ravno prav "slavnostno" za tak dogodek. Navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  2. kako ljubka knjigica za krst. Všeč mi je kako si pobarvala motiv in pa okvir okoli njega. Čeprav ne vem točno kako si ga naredila ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa! Tako nežna in cart!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, tale speči angelček res paše na krstno čestitko...

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo. Še posebej okvir okoli motiva. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lepo si vse izdelala in roza bela barva je zelo lepa za krst. Nežno in ljubko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo ljubko in nežno. Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jasmina, zelo je ljubka in nežna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Saj veš, da nisem neka huda ljubiteljica roza barve.
    Ampak tole je pa hudo luštno.

    OdgovoriIzbriši
  10. ta motiv je pa tudi meni zelo všeč in ta tvoj okvir je čisto nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno knjigico si izdelala. Ljubek angelček je prava izbira za osrednji motiv. :-) Lepo si ga pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jasmina, čudovito nežno knjigico si izdelala za krst male Lare. Tudi tvoji drugi izdelki so mi všeč, tako iz papirja kot iz filca ... marjetice so prekrasne ♥
    Me veseli, da sem te spoznala :) Lepo bodi, Maja

    OdgovoriIzbriši
  13. Hihihi tale Polona je pa kriva za marsikaj? :D Luštno voščilnico si izdelala :)

    OdgovoriIzbriši