torek, 08. marec 2016

Vse najboljše za dan žena!

Vsem blogerskim kolegicam, prijateljicam in tistim, ki naključno zaidete na ta blog, želim Vse najboljše za 8. marec!
Drage dame, uživajmo v dnevu, ko častimo ženskost!

Jaz vam namenjam rdeče vrtnice in spodnjo misel na voščilnici.





Na današnji praznik sem se razveselila "kovinskih rožic" v obliki novih šablonc... hvala dragi!

10 komentarjev:

  1. Hvala enako Jasmina! Vidim, da te je lepo presenetil danes. Jaz sem presenetila kar samo sebe ampak še čakam paket - upam, da bo jutri ali pa vsaj do konca tedna. Seveda pokažem, kaj sem si privoščila ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa voščilnica in krasne vrtnice, še posebno, če ti jih je podaril dragi.
    Vse lepo tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako je priden tvoj dragi. Super, super!
    Hvla za lepa voščila in krasne vrtnice <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau! Čudovita voščilnica s prelepo mislijo. Hvala! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo, sem prav navdušena nad tvojo lepotico! Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuauu krasna je in hura za tako lepo darilo :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti <3
    Super lepo presenečenje je bila tale voščilnica v mojem nabiralniku.
    In super si uporabila tisti rdeči papir.

    OdgovoriIzbriši
  8. iiijoj kako je lepa in kako krasno šablonico si uporabila :-)) Izbira barv pa čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  9. iiijoj kako je lepa in kako krasno šablonico si uporabila :-)) Izbira barv pa čudovita.

    OdgovoriIzbriši