ponedeljek, 04. april 2016

All-stars legende ali nekaj najstniških voščilnic

En lep sončen pozdrav.
Konec tedna sem izdelala en kompletek najstniških voščilnic za rojstni dan.
Prijateljica me je prosila za nekaj fantovskih, z žepkom notri, da bodo lahko priložili darilo.
Pogled na moje šablonice je narekoval zgolj rožice, ljubkost, dekliškost ali pa otroške motive, skratka bolj malo fantovskega, kaj šele najstniškega. Še dobro, da mi je z izrezki legendarnih All-stark priskočila na pomoč Zvonka. HVALA.
Nastalo je tole.







Na vsaki voščilnici so uporabljeni tudi izdelki Najlepšega para, zato lepim

11 komentarjev:

  1. Celotna serija je čudovita in mladostniška. Od vseh pa me vseeno najbolj prepriča črna allstarka, ker se mi zdi da je to tisti ta pravi, prvi original.

    OdgovoriIzbriši
  2. Te All-starke so res krasne za fantovske voščilnice. Vse si naredila čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštne so. Imaš lepo zbirko na zalogi. Šablona je super, meni so všeč rdeče (začuda). Ravno takšne imam namreč doma, All starke namreč ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. o, kakšne izvrstne so, dobro si tole nagruntala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne fantovske voščilnice si ustvarila. Legendarna alstarka je super motiv. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. O, Jasmina...kako zelo lepe so vse!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prava mladostniške in te allstarke so zakon.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prava serija allstark. Vse so lepe, prva allstarka z napisom pa daleč vodi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne voščilnice v lepih barvah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Jasmina, krasno si uporabila izrezke in nastale so super voščilnice za najstnike. Lp

    OdgovoriIzbriši