sreda, 27. april 2016

Cvetlično knjižno kazalo

Današnji zasneženi praznični dan je bil ravno pravšnji za ustvarjanje. Pa še nove šablone Marianne Design sem morala in želela sprobati! Kazalo sem barvno sestavila že pred nekaj dnevi, a ga nisem uspela pravočasno zašiti, da bi ujela izziv pri CRAFTalnici. Nič hudega, saj sem knjižno kazalo izdelala za darilo, izziv pa mi je bil z izborom barv v pomoč.


Tokrat sem se po igrala z rumenimi šivi.



Lep teden vam želim in vzemimo kdaj v roke tudi kakšno dobro knjigo!

Knjižno kazalo prijavljam na izziv:
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.si/2016/04/challenge-21-alles-geht-mit-marianne.html 

6 komentarjev:

  1. Tudi tokratno kazalo je zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiii, sem že na FB občudovala. Čudovite nove rožice in barvna kombinacija je top!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo pašejo tile rumeni šivi. Lepo kazalo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito kazalo s temi lepimi rožicami in šivi seveda dodajo piko na i. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha učiteljica se že počuti ogroženo :D čudovito in kapo dol za potrpljenje <3

    OdgovoriIzbriši