petek, 29. april 2016

Knjižno kazalo z orhidejami

Knjižna kazala se mi zdijo simpatična in univerzalna za darilo ali drobne pozornosti. Pa še k branju spodbujajo. Tokrat sem na knjižno kazalo prišila orhideje, takšne kot krasijo moje okno.
Kati, hvala za posojeno šablonco Marianne design.
Knjižno kazalo je že podarjeno. Upam, da bo deležno branja kakšne zanimive knjige.
Lep sončen dan!


Knjižno kazalo prijavljam na izziv:
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.si/2016/04/challenge-21-alles-geht-mit-marianne.html 

9 komentarjev:

  1. Zelo lepo, da spodbujaš branje in krasna kazala izdeluješ.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uff, še ene lepe orhideje. Me veseli, da so šablone našle topel začasen dom. Pri meni bi namreč samevale v predalu ;-) Barve so TOP!

    OdgovoriIzbriši
  3. Še eno čudovito kazalo. Tudi meni so barve zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna kazala in še lepše orhideje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito kazalo s prelepimi orhidejami. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo luštno kazalo. Orhideje so čudovite :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno kazalo. Lepe barve si skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
    xx Nela

    OdgovoriIzbriši