ponedeljek, 11. april 2016

Knjižno kazalo zaljubljena ptička

Mesec marec je bil na mojem blogu precej v znamenju knjižnih kazal. Z njimi nadaljujem tudi v aprilu. Tokrat sem na knjižno kazalo dala zaljubljena ptička in se potihem sprašujem, kaj lepega bo prinesla njuna ljubezenska pesem.... 

Pri ustvarjanju s filcem zares uživam, zato mi je izziv, ki ga imajo v Craftalnici pisan na kožo.

Knjižno kazalo prijavljam
- v galerijo meseca aprila (ptička, srčki, drevo)
- Craftalnica izziv #157 - filc
- ko me inspirira #47 - zelena pomlad

14 komentarjev:

  1. Krasno knjižno kazalo. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaaaaaaaaaaa. Super je!
    Uf, mislim, da je učenka prekosila učiteljico. Čestitke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem gledala kaj imaš to za eno vejico... in vidim, da si Tinino drevo uporabila... o, kolk si se to dobro spomnila.

      Izbriši
  3. Krasno si to naredila, zdaj pa le pazi, da ti ptička ne odletita ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, kako cart in lepo - mislim, če pa s tvojimi knjižnimi kazali ne pridobiš ljubezni do branja in knjig, pol pa tudi ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštnoooo. Tole je super ideja s ptički in srčki. Res lepo. Sej vidim, da te je tudi ta glavna šefica ekstra pohvalila ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna ideja za uporabo filca :-)) Zelo všeč mi je tvoje knjižno kazalo.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito in mehko kazalo. Zelo lepo si se poigrala s filcem.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Duši in njene kreacije s filcem dobivajo resno konkurenco. :-)) Zelo lepo knjižno kazalo si sešila. Tudi jaz se sprašujem, kaj lepega bo prinesla ljubezenska pesem zaljubljenima ptičkoma. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Jasmina, kako zelo lepo je tvoje kazalo. Prav res nekaj čudovitega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito in zares lepo kazalo je tole, hvala,ker deliš z nami v CRAFTalnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Všeč mi je tvoje kazalo. Krasno si uporabila šablone.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši