torek, 12. april 2016

SISTERS - bond that lasts a lifetime

Danes sem izdelala še tretji izdelek za izziv na temo FILCA, ki ga imajo v Craftalnici in katere mesečna gostja je moja sestra. Hkrati pa sem želela v enem izdelku združiti več izzivov.
Za dekliško sobico sem ustvarila sliko v pastelnih barvah filca. Želela sem, da bi bila ljubka, otroška, razigrana in bi hkrati dekletoma vsak dan sporočala, kako pomembna je sestrska povezanost.
.
Objavo posvečam svoji sestri Duši, ki je odlična ambasadorka tega izziva in sploh mojstrica filca.
 
Ena od nadvse zadovoljnih prejemnic slike...

Sliko iz filca prijavljam
- v galerijo meseca aprila
- Craftalnica izziv #157 - filc
- ko me inspirira #47 - zelena pomlad

17 komentarjev:

  1. o, tole je pa res tako nežno in lepo, obvladaš!

    OdgovoriIzbriši
  2. VAU. Popolnoma si me presenetila Bravo!
    Eno vprašanje ... katero modro si vzela za ozadje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram spet nekaj dodat...
      Tale zadnja fotka s prejemnic ti je pa še posebaj uspela.
      Moram si ob priliki sposodit tole manekenko ;)

      Izbriši
  3. O, Jasmina...kako zelo lepo si jima tole pričarala. No, pa saj nasmešek pove čisto vse :-).

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako zelo lepo si tole naredila in združila izreze v pravo pravljico. Tale nasmešek res pove vse :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O je lušna! Pravšnja za male princeske :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prečudovita slika. Verjamem, da bi bila nad njo navdušena prav vsaka deklica. Moji dve že!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito sliko si ustvarila. Nasmeh prejemnice pove vse. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. iiijoj kako lepa slika in kako krasno si se poigrala z vsemi izrezi iz filca. Prava pravljica :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako krasno sliko s filcem si izdelala in verjamem, da sta tvoji deklici navdušeni.

    OdgovoriIzbriši
  10. O Jasmina, noro lepo! Pravljična slika za male princeske, tudi moji Nini bi bila všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiiii, kako lepo, hvala, ker to lepotičko deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito!! Zelo mi je všeč.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši