torek, 12. april 2016

WOOF

V začetku leta sem se navdušila nad ustvarjanjem ovitkov za mobitele in jih kar nekaj objavila tudi tukaj na blogu. Tokrat pa me je k izdelavi novega ovitka ponovno spodbudil izziv s filcem, ki ga imajo na Craftalnici ter nova šablona ljubkega kužka od Cottage Cutza.
Nastal je WOOF z balončkoma.




Ovitek je v celoti izdelan iz zelo kvalitetnega volnenega filca.


  Ovitek za mobitel iz filca prijavljam
- Craftalnica izziv #157 - filc
- Cottage Cutz čisto prvi izziv - anything goes (Cottage Cutz Santa Puppy) - Vladka, upam da je izdelek (zaradi napisa) ustrezen za sodelovanje na tem izzivu.

14 komentarjev:

  1. Zelo domiselno si uporabila tega kužka in kljub napisu z veseljem sprejemamo tvoj izdelek :) Hvala, da si se nam pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit etui. Tale kuža je tako srčkan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super!
    Navdusena!
    Lepo si zdruzila oba izziva.
    Zdaj pa se hitro naredi kaksno voscilnico s tem lustnim kuzatom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se posebaj moram pohvalit napis. Kako lepo si s kontrastnim sukancem izvezla crke.
    Pa obrvi pri kuzatu so tudi ekstra. Nasploh zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovit etui je nastal
    sploh kuža je crtkan
    lp :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep etui s simpatičnim kužkom. Tvoji šivi so popolni. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo kako lušten ovitek za mobitel si naredila :-)) Krasno si uporabila filc.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako luškan ovitek za mobi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušten. Mi je že Duši povedala, da si ti tudi vzela CC kužka. Jaz imam tistega s pismom, mi je bil tolk všeč. Tko da če boš rabila kdaj ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. so cute and a creative idea-thanks for taking part in our first challenge at the Scrapping Cottage Blog

    OdgovoriIzbriši
  11. Love your phone holder! Thanks for joining our anything goes challenge at the Scrapping Cottage blog & good luck.

    OdgovoriIzbriši
  12. O kako lepo in ljubko je tole, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako simpatičen ovitek. Všeč mi je motiv kužka.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši