ponedeljek, 02. maj 2016

Old to new - prenova registratorja

Danes sem reciklirala.
Potrebovala sem namreč nov registrator in pobrskala sem, če imam kakšnega na zalogi. Pa sem našla samo enega "zdelanega", polepljenega z nalepkami, saj ga je imel otrok v vrtcu. In tako sem mu vdahnila novo "življenje" in novo energijo.

Ker bo za v službo, sem vključila svoje ime in ga odela v modre barve (barva modrosti, haha :-)


Po robovih registratorja sem nalašč pustila star, obrabljen videz... tako mi je všeč.

Zdaj pa se bom lotila branja vsebine.
Lep prazničen dan vam želim!

11 komentarjev:

  1. Pa je kot nov in še lep povrhu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. o, prečudovit je, taki lepi papirji in šablone, dobro si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si tole reciklirala in zdaj je registrator prelep.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si tole spimpala. BIG LAJK! Si si še delovni prostor popestrila oz. službeno vsebino!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res si mu vdihnila sevežino :-)) Lepo si ga preoblekla.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna preobrazba, bo takoj lažje delat ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si ga preoblekla. :-) Super ideja. Pa veliko užitkov ob branju vsebine. :-)))

    OdgovoriIzbriši